Update!!! De Van Dooren APP nu beschikbaar ook voor de klant van onze klant
Op 1 november is de laatste update van Van Dooren APP live gegaan. Met deze update is het mogelijk geworden voor de klanten van onze klanten om in te loggen in hun eigen portaal en zo de zendingen die voor hen bestemd zijn LIVE te volgen.
Alle orders digitaal opgegeven door onze klanten en orders die door onze eigen planning zijn aangemaakt in ons TMS worden LIVE in de App weergegeven. De App is op elke smartphone of tablet met iOS of Andriod te gebruiken en tevens via internet te benaderen. Handig dus voor bijvoorbeeld de afdeling inkoop of de heftruckchauffeur op de logistieke afdeling.
In 2013 hebben wij de App ontwikkeld voor onze klanten die met deze App orders kunnen opgeven, fust kunnen bestellen en historische gegevens kunnen bekijken. Dit heeft voor een flinke tijdsbesparing op de planning gezorgd en er tevens voor gezorgd dat er minder discussie is ontstaan of orders nu wel of niet zijn opgegeven. De laatste jaren wordt de druk op onze planning voornamelijk veroorzaakt door vragen van de klant van onze klant. Vragen of zendingen wel of niet zijn opgegeven, vragen of zendingen inmiddels zijn afgeleverd, vragen over fusten die wel of niet geladen of besteld zijn. Met het openstellen van alle orders voor een specifieke exporteur / handelsbedrijf / preparatiebedrijf / spoelbedrijf wordt het mogelijk om in 1 simpel overzicht alle orders inkomend en uitgaand te bekijken. Tevens worden de statussen van de orders in dit overzicht weergegeven. O.a.:
- Order (nog niet ingepland)
- Gepland (order ingepland voor uitlevering volgende werkdag)
- Levering (order onderweg voor levering of afgeleverd)
Na het laden wordt de laadtijd weergegeven. Na het lossen wordt de lostijd bij de order weergegeven. Data waar veel klanten van onze klanten baat bij hebben.
Na een paar dagen al mooie reacties:
Exportbedrijf in de Bollenstreek: Hallo Alex, Dank je voor de inloggegevens. Dit is echt super! Ik kan zien dat ik een keertje een opdracht gegeven heb om leeg fust retour te halen en ik kan ook de opdracht van (kwekerX) zien. Als wij straks binnenlandse verkopen hebben dan ga ik het ook proberen om er een opdracht op te zetten!!! Nogmaals bedankt. Het is zeker heel makkelijk om info eruit te halen (dan hoef ik ook minder te bellen).
Exportbedrijf Kop van Noord-Holland: Super zeg! Dit werkt echt geweldig. We gaan het zeker proberen.
Mocht u interesse hebben om de App te gaan gebruiken stuur even een mailtje naar hillegom@vandooren.nl of bel 0252-521064 (vragen naar Alex)